შოვში, სტიქიის შედეგად დაღუპულთა რიცხვი 24-მდე გაიზარდა. როგორც რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, ირაკლი ქარსელაძემ ბრიფინგზე განაცხადა, დღეს აღმოჩენილია სამი ცხედარი და სხეულის ფრაგმენტი.
“გრძელდება შველა-ძიების სამუშაოები“, - განაცხადა ქარსელაძემ.
მისივე თქმით, მობილიზებულია 103 ერთეული მძიმე ტექნიკა.
„10 მდებარეობაზე ხორციელდება აღნიშნული სამაშველო სამუშაოები, სადაც ტექნიკა არის ჩართული. ახალი მდებარეობა არის ალტერნატიულად გაჭრილი გზის მოპირდაპირე მხარეს, მდინარის მეორე ნაპირზე, სადაც ინტენსიური შველა-ძიების სამუშაოები მიმდინარეობს. მობილიზებულია მაქსიმალური რაოდენობის ტექნიკა. უკვე 103 ერთეულზე ვართ ასული მძიმე ტექნიკის თვალსაზრისით, რაც შესაბამის 10 მდებარეობაზეა გადანაწილებული და მაშველების შესაბამისი მითითებით მიმდინარეობს სამაშველო ოპერაცია“, - განაცხადა ქარსელაძემ.
3 აგვისტოს რაჭაში, კურორტ შოვში, მეწყრის ჩამოწოლას მსხვერპლი მოჰყვა. ბოლო მონაცემებით, სტიქიას 24 ადამიანის სიცოცხლე შეეწირა. ამ დრომდე ეძებენ 9 ადამიანს.
„გუშინ ჩვენ ვადევნებდით თვალს კამპანიას, რომლის მიზანიც მხოლოდ პოლიტიკურია. მით უფრო, შოვის ტრაგედიის ფონზე ასეთი საკითხების წამოწევა და შესაბამისად, პარალელების გავლენა, არის აბსოლიტურად უსაფუძვლო და მიუღებელი“ - ამის შესახებ რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, ირაკლი ქარსელაძემ, განაცხადა.
მინისტრმა, რიკოთის საუღელტეხილო გზის მშენებლობის შესახებ ბოლო დროს გაჟღერებულ ბრალდებებთან დაკავშირებით მედიასთან შეხვედრა გამართა და ჟურნალისტების კითხვებს უპასუხა.
„სამწუხაროდ, მოვისმინე ძალიან ბევრი ტყუილი, ძალიან ბევრი დაუსაბუთებელი და უსამართლო ბრალდებები და ცილისწამება.
რიკოთის მონაკვეთზე, რომელიც შედგება ოთხი მონაკვეთისგან და ჯამში, 52 კმ-მდე გზა, 51 გვირაბიდან 45 გვირაბი უკვე დასრულებულია, ხოლო 97 ხიდიდან 81 უკვე აშენებულია. აქედან, 12 გვირაბით და 22 ხიდით, დაახლოებით, უკვე 8 თვეა ვსარგებლობთ. მთლიანი პროექტის პროგრესი არის 86%"-აღნიშნა ირაკლი ქარსელაძემ.
მინისტრმა, ასევე, აღნიშნა, რომ რიკოთის ოთხი მონაკვეთიდან დაწინაურებულია ორი მთავარი მონაკვეთი (ხევიდან ზესტაფონამდე), მათი პროგრესი არის 90% და 96%. ამ მონაკვეთების გახსნა დაგეგმილია მიმდინარე წელს. დანარჩენ მონაკვეთებზე სამუშაოები გრძელდება, ხოლო პროექტი 2024 წელს დასრულდება.