რიკოთის საუღელტეხილო გზაზე ხიდებისა და გვირაბების მშენებლობა აქტიურად გრძელდება. ამ დროისთვის, სამშენებლო სამუშაო რიკოთის საუღელტეხილო გზის ჩუმათელეთი-ხევის 11.6 კმ-იან, ხევი-უბისას 12.2 კმ-იან, უბისა-შორაპანის 13 კმ-იან და შორაპანი-არგვეთას 14.7 მონაკვეთებზე მიმდინარეობს.
ამ ეტაპზე, სამშენებლო სამუშაო, ჯამში 62 ხიდსა და 39 გვირაბზე პარალელურად მიმდინარეობს. აქედან, 6 გვირაბი უკვე გაჭრილია.
რიკოთზე, საერთო ჯამში, დაგეგმილია 51.6 კმ-მდე სიგრძის გზის მშენებლობა, რომელიც 96 ხიდსა და 53 გვირაბს მოიცავს.
რიკოთის საუღელტეხილო გზის მშენებლობის დასრულება დაგეგმილია 2023 წლისთვის რიკოთის საუღელტეხილო მონაკვეთის მშენებლობა საუკუნის პროექტია, რომელიც ურთულეს გეოლოგიურ და გეოგრაფიულ მარშრუტზე, რთული საინჟინრო კონსტრუქციებით ხორციელდება.
რიკოთის საუღელტეხილო მონაკვეთის მოდერნიზება უმნიშვნელოვანესია საგზაო ქსელის განვითარებისა და თანამედროვე სტანდარტებთან შესაბამისობაში მოყვანის კუთხით. მნიშვნელოვანია, რომ ახალი გზა ითვალისწინებს საგზაო უსაფრთხოების ყველა თანამედროვე სტანდარტს.
,,ორივე მხარემ უნდა დაახლოვოს ერთმანეთთან თავისი ხედვები,,-ასე აფასებს ,,სამართლიანი არჩევნების,, აღმასრულებელი დირექტორი ნინო დოლიძე ხელისუფლებასა და ოპოზიციას შორის მიმდინარე მოლაპარაკების პროცესს. განცხადება ნინო დოლიძემ ქუთაისში ყოფნისას გააკეთა.
,,წუხელ გვიან ღამით ევროპარლამენტრებმა გააკეთეს განცხადება და თქვეს, რომ სასწორზე დგას საქართველი-ევროკავშირის ურთიერთობები.ასევე ისაუბრეს, რომ პასუხისმგებლობა ხელისუფლებაზეა ამ მოლაპარაკებების ჩაშლის, თუმცა ორივე მხარეზე იყო საუბარი, რომ ორივე მხარემ არ მოისურვა შეთანხმება, მაგრამ რადგან ხელისუფლება არის ახლა მთავარი,სწორედ მათზე არის ეს პასუხისმგებლობა.ამის ფონზე ის განცხადებები, რომელსაც ხელისუფლება აკეთებს, რომ ისინი გადაჭრით უარს ამბობენ , არ არის ჩვენი ქვეყნისთვის კარგი, პირიქით, ორივე მხარემ უნდა დაახლოვოს ერთმანეთთან თავისი ხედვები, იმისთვის, რომ როგორმე ეს კრიზისი გადაიჭრას და ქვეყანა წინ წავიდეს.,,-განაცხადა ნინო დოლიძემ