ინფორმაციას ფლანგვის დეტექტორი ავრცელებს.
იოსებ ხახალეიშვილმა შკოდას მარკის ჯიპი 2 თვის წინ 118,211 ლარად იყიდა.
ტენდერი უკონკურენტოდ მოიგო შპს ავტოცენტრი თბილისმა - კომპანიამ, რომელიც დაკავშირებულია სპორტის ყოფილ მინისტრთან, ტარიელ ხეჩიკაშვილთან და ქართული ოცნების შემომწირველ დავით გოგორიშვილთან.
კონკურენტი კომპანია მერიას მიწოდების ვადის 1 თვით გაზრდას სთხოვდა, სანაცვლოდ კი მსგავსი ავტომობილის უფრო ბიუჯეტურ ფასად მიწოდებას სთავაზობდა.
ახალთახალი მანქანის გეგმიური ტექნიკური მომსახურებისთვის ქუთაისის მერმა თბილისის ავტოცენტრში უნდა იაროს, რისთვისაც 13 ათასი ლარი ისევ ავტომობილის მიმწოდებელ კომპანიას გადაუხადა.
ქუთაისის მერმა ავტომობილის ბამპერი ყიდვიდან რამდენიმე კვირაში დააზიანა, თუმცა შეკეთებისთვის ბიუჯეტიდან თანხა ჯერ არ დახარჯულა.(,,აქტორი,, ქუთაისის მერიიდან საპასუხო კომენტარს ელოდება)
შედარებისთვის, ლონდონის მერი, სადიქ ხანი ხშირად საჯარო ტრანსპორტით გადაადგილდება.
ამსტერდამის მერი სამსახურში მისასვლელად ველოსიპედს იყენებს.
ჰელსინკის მერი და თანამდებობის პირები მხოლოდ საკუთარი ავტომობილით სარგებლობენ.
როდის აღდგება რიკოთის მონაკვეთზე სატრანსპორტო მოძრაობა უცნობია.
საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე გიორგი წერეთელმა დღეს ბრიფინგი გამართა.
რიკოთის მონაკვეთზე მოძრაობა 30 მარტს შეწყდა.ავტომანქანები შემოვლითი გზით
გომი-საჩხერე-ჭიათურა-ზესტაფონის გზაზე მოძრაობენ.
მიზეზად მეწყრული პროცესების განვითარება დასახელდა.
,,ამ ეტაპზე რიკოთის 149-ე კმ-ზე გზის გაფართოვების სამუშაოები დასრულებულია, მიმდინარეობს შესაბამისი გეოლოგიური კვლევებისათვის გზის მიყვანის სამუშაოები, ასევე, აქტიურად მიმდინარეობს გეოლოგიური, გეოფიზიკური კვლევები საერთაშორისო და ადგილობრივი სპეციალისტების მიერ. კვირის ბოლოსათვის უკვე ცნობილი იქნება პირველადი, წინასწარი შედეგები, რომელიც მოგვცემს საშუალებას ვიმსჯელოთ როგორც საფრთხეების დონეზე, ასევე ავტოსატრანსპორტო საშუალებების მოძრაობის აღდგენის შესაძლებლობაზე.
რაც შეეხება გომი-საჩხერე-ჭიათურა-ზესტაფონის 109 კმ-იან მონაკვეთს, რომელზეც ამჟამად გადართულია ავტოტრანსპორტის მოძრაობა, ამ ეტაპზე 109 კმ-იანი გზის მხოლოდ და მხოლოდ 6 კმ-ზე მიმდინარეობს გეგმიური სარეაბილიტაციო სამუშაოები. კონკრეტულად, ტარდება ზამთრის პერიოდში დაზიანებული გზის საფარის და დამეწყრილი ადგილების რეაბილიტაცია, რაც ხელს უშლის მოძრაობას და შეფერხებით ხდება გადაადგილება მხოლოდ და მხოლოდ ამ 6 კმ-იან მონაკვეთზე. "- გიორგი წერეთელი.